top of page

#Alive (2020)

Jon Woo, aki egy fiatal srác arra ébred az egyik nap, hogy járvány tör ki. Nem akármilyen járványról van itt szó kérem szépen, hanem egy zombi kórról!

Főszereplők: Yoo Ah In - Oh Joon Woo Park Shin Hye - Kim Yoo Bin Lee Hyun Wook - Lee Sang Chul

Hossz: 98 perc Műfaj: Dráma, Misztikus, Thriller



*A képre kattintva elérhető az Ázsia Ékköves adatlap, ahonnan a felirat is letölthető. Vélemény Most nemrégen néztem meg ezt a filmet és egy kicsit ülepedett is a dolog, de mindenféleképpen írni szerettem volna róla. Bár lehet így is valaki megvet majd ezért... Először kezdeném a sztorival. Nekem egy kicsit szívügyem a zombis filmek/sorozatok ugyanis tényleg kevés gyöngyszem van, de léteznek igazán jó darabok, amik megmutatják, hogy lehetséges... lehetséges rohadt jó zombis sztorit kiötleni és megvalósítani. #WalkingDead #Kingdom #TraintoBusan

Szóval a történet... hát elég egyszerű a felállás. Joon Woo egyedül van otthon és realizálja, hogy járvány van.

Az emberek megkattannak meg egymást harapdálják és nagyon ijesztő. Nyilván aggódik a családja miatt, illetve elkezd azért azon gondolkozni, hogy bebiztosítsa magát valahogy az elkövetkezendő időre bármennyi legyen is az.

Akad pár jó ötlete egyébként. Ezeket nem írnám le, ha valaki megnézné, de alapvetően inkább hülyeségeket csinál. És hibát hibára halmoz. Ezt a dolgot szerintem nem lehet reális cselekményeknek hívni, mert attól, hogy az ember fiatal vagy éppen sokkolva van viszont alapvetően egy biztonságos helyen tartózkodik én úgy gondolom, hogyha hibázik is nem csinál értelmetlen hülyeségeket főleg nem, ha az élete forog kockán. (spolier: például nem piál és ordibál mikor minden zajra bevadulnak a kóborló zombik). Ez kifejezetten irritáló volt nézni számomra egy idő után.

Mindenesetre nyilván megvannak a szokásos szakaszok, amik eljönnek egy apokaliptikus helyzetben. Először a várakozás, aggódás, realizálás, depressziózás, majd utána a felcsillanó remény adta küzdelem.


Apropó felcsillanó remény, amelyet egy újonnan megismert lakóval próbálnak üldözni, Yoo Bin-nel. És itt áttérnék a színészekre.

Szerintem a történet nem alakított olyan nagyot. Alapvetően esetleg ilyenkor a színészek által hozott játék képes feljebb tornázni a dolgot és javítani az összképen. Hát itt ez sem igazán jött össze. Szerintem a két főszereplő tengett lengett, de számomra ilyen szenvedésnek jött át az egész. Unszimpatikusak voltak egyes lekezelések és a játékuk alapján nem azt éreztem, hogy több napos várakozás után, kétségbeesve, a reményt elvesztve, harcolnának a maguk módján túlélésért, hanem mintha elment volna az internet (s: ami valójában el is ment :D) és nem tudják online tovább nézni a kedvenc sorozatukat ezért mivel annyiraaaa, de annyiraaa unatkoznak túlélősdit játszanak.


Így újraolvasva a fentieket eléggé átmehet, hogy nem került fel a toplistára nálam. Egyszer megnéztem és elég volt. Esetleg, aki nézne valami zombis filmet, vagy teljesen ötlettelen esetleg mégis szimpatikus volt neki a trailer alapján, annak azt tudom mondani, hogy nagyon egyszer nézős film. Lehet nekem voltak ezzel kapcsolatban túl nagy elvárásaim, de pl. a Train to Busan után ez pite volt sajnos. Kevés töltelékkel és hidegen tálalva. Szívből ajánlani sosem tudnám, de én is végignéztem...egyszer... Dehogy ne csak rosszat írjak, voltak apró megmosolyogtató jelenetek.


#Nutella tökre nagy piros pont érte... :3

...és úgy ahogy ezzel a kis túlélő csomaggal történt én is lezárnám ezt a kis bejegyzést és feltöltöm nektek a tartalmát...


Ítélet

Egy nutellát kap az ötből nálam.


Trailer


66 views1 comment

Recent Posts

See All
  • Discord
  • YouTube
  • Instagram

©2021-2024 by Awary Rya. Proudly created with Wix.com

bottom of page