top of page

Upgrade is on! Előre és tovább! ^^

2 éve kezdtem el aktívabban vezetni a "blogom" és fordítani, lassan egy éve pedig a videók készítését. Mindig igyekeztem újabb dolgokat behozni, illetve folyamatosan "fejlődni", ahogy csak lehet és időm is engedi. Remélem ezt azért ti is érzékeltétek. :D


Egy kis szösszenetet gondoltam, hogy itt is írok, hogy mik várhatóak a jövőben és remélem továbbra is velem tartotok, illetve szép lassan többen leszünk itten.


Az új tartalom YouTube-on lesz követhető, de a sorozatok és a fordításaim követőinek is érdekes lehet. Olyan vágott videókat fogok készíteni, melyekben filmekről, sorozatokról, esetleg könyvekről, és játékokról lesz szó. Ez egy tényleges szubjektív ajánló vagy inkább távolságtartási végzést ajánló vélemények lesznek. Régebben én szerettem ilyen blogokat követni és egy ideje nem igazán tudtam. Gondoltam beállok a kövi generáció sorába és remélem én is tudok másnak "segíteni" bizonyos tartalmak keresésében. :) Itt lent találtok egy ilyen felvezető videót is ezzel kapcsolatban:



Ezenfelül maradnak a végigjátszások, fordítások és az írást is folytatom. A honlap fejlesztése egy kicsit megakadt, létrehoztam egy ko-fi-s fiókot, amennyiben támogatni szeretnétek esetleg munkásságomat, akkor saját domain-t terveznék, illetve nagyon tárhelyet a webes felületnek. Jelenleg is tudom feltölteni a tartalmakat, tehát akadályt még nem állít, de elég szűkös a hely. :D

Igazából ennyi lett volna ez a kis helyzetjelentés.

Chopchop, kövessetek és jó szórakozást mindenhez is! :) Üdv,

Awary Rya

16 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page