top of page

Battle of Changsha #update

Updated: Dec 27, 2022

Sziasztok! Csak egy rövid bejelentéssel jelentkezem a sorozatot illetően. Elég régóta elkezdtem fordítani ezt a gyöngyszemet, s sok idő telt el, amikor szüneteltettem. Most viszont jó pár hete hozva az újabb részeket haladunk előre a történettel meg mindennel is. A mai nap feltöltöttem a 16. részt, mely egyúttal azt is jelenti, hogy elérkeztünk a sorozat feléhez. Úgy gondoltam, hogy ennek örömére online elérhetőséget is megosztok veletek, ha valakinek kényelmesebb így követni vagy netán ez akadályozta eddig. A részeket videára töltöttem fel és ott találhatóak meg. Továbbra is letölthetőek a feliratok abban nem történt egyéb változás. Jó szórakozást kívánok nektek a folytatáshoz, s mindamellett, hogy már így sok minden történt szereplőinkkel úgy érzem most kerülünk bele a mélyébe a dolgoknak. Kíváncsi vagyok nektek hogy tetszenek az elmúlt vagy az aktuális részek. o.o





Üdv, Rya

161 views0 comments

Recent Posts

See All
  • Discord
  • YouTube
  • Instagram

©2021-2024 by Awary Rya. Proudly created with Wix.com

bottom of page